Middleearth
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Middleearth

The Age Of Winter. Can you survive?

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» A relaxing night at the inn, I hope? - Talion
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeLør Mar 10, 2018 10:22 am af Talion

» The Blessed Children
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeFre Mar 09, 2018 8:38 pm af Gæst

» The weight of the crown | Talion
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeTors Feb 22, 2018 3:24 pm af Talion

» Update
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeTors Feb 22, 2018 11:07 am af Talion

» A hundred years in shadow
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeOns Feb 21, 2018 9:01 pm af Maiya

» Krystallandet
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeMan Okt 30, 2017 9:37 am af Gæst

» Jobs
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeTirs Okt 17, 2017 11:08 pm af Éowyn

» Genåbning af siden it Happens
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeTirs Okt 10, 2017 10:34 pm af Talion

» Admin Nyhed
The weight of the crown | Talion Icon_minitimeSøn Okt 08, 2017 5:34 pm af Talion

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Tors Jun 04, 2020 9:55 am
Statistik
Der er i alt 12 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jessamy

Vores brugere har i alt skrevet 159 indlæg i 43 emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Talion
The weight of the crown | Talion Vote_lcapThe weight of the crown | Talion Voting_barThe weight of the crown | Talion Vote_rcap 
Alakian
The weight of the crown | Talion Vote_lcapThe weight of the crown | Talion Voting_barThe weight of the crown | Talion Vote_rcap 
Éowyn
Aerin
Dorian
Maiya
Sansa
Jessamy

The weight of the crown | Talion

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jessamy

Jessamy

Titler : Prinsesse af Rohan
Fulde navn : Jessamy Blanche Lucienne Arabella de Vesci
URL Alder : 21
Antal indlæg : 1
Opholdelsessted : Rohan - toppen af Edoras
Arbejde : Prinsesse.
Dagens besked : I know my place in the world. Don't mistake that for me being weak.

The weight of the crown | Talion Empty
IndlægEmne: The weight of the crown | Talion   The weight of the crown | Talion Icon_minitimeTors Feb 22, 2018 2:55 pm

Sted: Slottet i Minas Tirith
Omgivelser: Der er mange mennesker på slottet i form af de ansatte og kongelige.
Tid: 14.24
Vejr: Det sner en smule udenfor men er ellers en stille dag.
Emnepartner: @Talion
Påklædning

Den røde kjole og det mørke hår blev langsomt dækket af hvide snefnug, som hun gik mod slottet der tornede sig foran hende. Slotte var ikke en ukendt sag for Jessamy, men lige netop dette slot havde en særlig plads i hendes hjerte. Hun var kommet der som barn og havde set det som et andet hjem. Hun trådte ind af dørene da de blev åbnet for hende. Foran gik hendes far. Som hun kom ind, børstede hun sneen ud af hendes hår og af hendes kjole. Hendes far gik videre ned af korridoren. Hun fulgte straks efter. Det var længe siden hun sidst havde været på slottet. Ikke meget havde ændret sig. Hun så frem for sig, da Talion kom gående imod dem. Noget havde ændret sig. Han var ikke længere end dreng. Hendes far bukkede for den unge prins. Jessamy løftede en smule ud i sin kjole og nejede for ham. "Your Majesty," startede hun ud og rejste sig igen. "I apologise our delayed arrival." Hun så på hendes far da han begyndte at tale. "I have some business to discuss with the both of you. I request a private room in which we can talk." Jessamy vidste ikke hvad de skulle tale om. Hun troede det var et almindelig besøg for at holde alliancen vedlige.
Tilbage til toppen Go down
Talion
Admin
Talion

Titler : Tronarving til Gondor og Arnor. Captian af The Rangers.
Fulde navn : Talion Cross Heart
URL Alder : 26
Antal indlæg : 35
Opholdelsessted : Minas Tirith
Arbejde : kongelige pligter
Dagens besked : The Kingdoms of Men will Stand

The weight of the crown | Talion Empty
IndlægEmne: Sv: The weight of the crown | Talion   The weight of the crown | Talion Icon_minitimeTors Feb 22, 2018 3:24 pm

P http://images6.fanpop.com/image/photos/36000000/Faramir-image-faramir-36063180-500-492.jpg

Talion, havde haft et møde med hans marshalls rundt omkring i hans kongerige derudover, havde han os taget sig af hans fars begravelse. Han bevægede sig gennem de mange korridor og gange, mens han forsatte ned mod det sted han skulle mødes med hans onkel. Han stoppede dog op da Rohans leder sammen med hans yngste datter kom mod ham, han sende hende et skævt smil inden han selv bukkede for dem "My Lady, ". Da hendes far stod og forklaret at han skulle fortælle dem noget rynket han svagt på hans øjnebryn. Inden han så svarede dem.

"Well my uncel normal see this through, and that would mean you wanne talk with us, well sure the throne room, there is nobody there now, so we should be able to do this in there, follow me." Derefter bevægede han sig ned langs de mange gange, som lige som den dag, var ud af det hvidest Marmor, hvis man ikke kende historien om byen, hvordan den var lavet ud af bjergets ene side. Da de til sidste nået den store trone sal med to store troner og en mindre til ens marshall var der os et bord, hvor folk kunne spise ved med en masse lækkert mad.

Hans onkel lukkede derefter døren efter dem, hvorefter han vende sit opmærksomhed mod hendes far og hende igen, "take a seat, so what is the reason that you took a ride, from Edoras to Minas Tirith my Lord."
Tilbage til toppen Go down

The weight of the crown | Talion
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A relaxing night at the inn, I hope? - Talion

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Middleearth :: Middle Earth :: Gondor :: Minas Tirith-
Gå til: