Middleearth
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Middleearth

The Age Of Winter. Can you survive?
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» A relaxing night at the inn, I hope? - Talion
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeLør Mar 10, 2018 10:22 am af Talion

» The Blessed Children
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeFre Mar 09, 2018 8:38 pm af Gæst

» The weight of the crown | Talion
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTors Feb 22, 2018 3:24 pm af Talion

» Update
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTors Feb 22, 2018 11:07 am af Talion

» A hundred years in shadow
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeOns Feb 21, 2018 9:01 pm af Maiya

» Krystallandet
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeMan Okt 30, 2017 9:37 am af Gæst

» Jobs
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTirs Okt 17, 2017 11:08 pm af Éowyn

» Genåbning af siden it Happens
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTirs Okt 10, 2017 10:34 pm af Talion

» Admin Nyhed
Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeSøn Okt 08, 2017 5:34 pm af Talion

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Tors Jun 04, 2020 9:55 am
Statistik
Der er i alt 12 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jessamy

Vores brugere har i alt skrevet 159 indlæg i 43 emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Talion
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 
Alakian
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 
Éowyn
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 
Aerin
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 
Dorian
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 
Maiya
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 
Sansa
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 
Jessamy
Halv-Elver søger relationer :D  Vote_lcapHalv-Elver søger relationer :D  Voting_barHalv-Elver søger relationer :D  Vote_rcap 

 

 Halv-Elver søger relationer :D

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeSøn Dec 07, 2014 10:02 pm

Hej Med jer!

jeg vil gerne have gang i Mara og finde nogen relationer til hende. Smile

~lidt om Mara ~

Mara er Halv-Elver og er 17 år, hendes mor er død og hun er nu ved at prøve at finde ud af hvem hendes far er, der for er hun ved at prøve at komme tæt på elverne ved at søge om en stilling som tjener ved hoffet. hun vil helt ikke have at folk kan genkende hende som elver, men det kan der altid laves om på.

jeg søger stort set alt til Mara, dog skal det lige siges at Mara er bange for at have kærlighedsforhold til andre.

håber der er nogen som er friske på at emne med en halv-elver Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeSøn Dec 07, 2014 10:09 pm

Jeg smider gerne Calla på tegnebordet til et emne og plot! :b
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeSøn Dec 07, 2014 10:10 pm

fedt har du en ide til et plot? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeSøn Dec 07, 2014 10:12 pm

Jeg sender dig lige en PM!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeSøn Dec 07, 2014 10:13 pm

super Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Alakian
Admin
Alakian


Titler : Kongen af Grønneskov Founder af siden
Fulde navn : Alakian "all-knowing" Shavandren
URL Alder : Siden starten af tredje alder.
Antal indlæg : 29
Opholdelsessted : Grønneskov
Arbejde : Konge af Grønneskov og Historiker

Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeMan Dec 08, 2014 3:48 pm

Hvis det er interessant, er jeg også frisk Smile
Tilbage til toppen Go down
https://middleearth.danskforum.net
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeMan Dec 08, 2014 3:57 pm

fedt!
skal vi prøve at finde et plot eller bare tage et tilfældigt emne? Smile
Tilbage til toppen Go down
Alakian
Admin
Alakian


Titler : Kongen af Grønneskov Founder af siden
Fulde navn : Alakian "all-knowing" Shavandren
URL Alder : Siden starten af tredje alder.
Antal indlæg : 29
Opholdelsessted : Grønneskov
Arbejde : Konge af Grønneskov og Historiker

Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTirs Dec 09, 2014 7:06 pm

Jeg er mest til plot Smile
Spørgsmålet er hvilket plot? Der står du er tjener. Er det for halvelvernes kongefamilie eller ?
Tilbage til toppen Go down
https://middleearth.danskforum.net
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTors Dec 11, 2014 8:46 am

havde tænkt at det var ved elvernes konge familie hun var tjener efter som hun leder efter sin far Smile
Tilbage til toppen Go down
Alakian
Admin
Alakian


Titler : Kongen af Grønneskov Founder af siden
Fulde navn : Alakian "all-knowing" Shavandren
URL Alder : Siden starten af tredje alder.
Antal indlæg : 29
Opholdelsessted : Grønneskov
Arbejde : Konge af Grønneskov og Historiker

Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTors Dec 11, 2014 1:56 pm

Ja, men der findes flere steder at være tjener hos. F.eks. er Alakian konge af skovelver i Grønneskov, mens en anden kongefamilie holder til i Kløverdal, og en tredje i Lothlorien...og sådan xD
Så jeg var interesseret i hvilken du var tjener hos? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://middleearth.danskforum.net
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeTors Dec 11, 2014 11:03 pm

Det havde jeg ikke lige tænkt over xD

men hvis vi nu siger hun er tjener ved dit hof så har vi noget at gå ud fra Smile
Tilbage til toppen Go down
Alakian
Admin
Alakian


Titler : Kongen af Grønneskov Founder af siden
Fulde navn : Alakian "all-knowing" Shavandren
URL Alder : Siden starten af tredje alder.
Antal indlæg : 29
Opholdelsessted : Grønneskov
Arbejde : Konge af Grønneskov og Historiker

Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeFre Dec 12, 2014 10:25 am

Okay. I så fald...Ville det mest oplagte være hvis hun betjente Alakian, måske Alakian begyndte at snakke med hende om et eller andet...
Eller måske gør Mara en fejl, som gør overtjeneren sur på hende og Alakian "redder" hende? - Ikke for at tvinge noget på dig, jeg nævner blot et par ideer og så kan du sige ja eller nej. Måske har du selv nogle ideer? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://middleearth.danskforum.net
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeMan Dec 15, 2014 12:08 am

Mara kan godt lave en fejl da hun ikke helt kender til elvernes skikke, da hendes mor ikke har lært hende dem. Smile
Tilbage til toppen Go down
Alakian
Admin
Alakian


Titler : Kongen af Grønneskov Founder af siden
Fulde navn : Alakian "all-knowing" Shavandren
URL Alder : Siden starten af tredje alder.
Antal indlæg : 29
Opholdelsessted : Grønneskov
Arbejde : Konge af Grønneskov og Historiker

Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeOns Dec 17, 2014 1:35 pm

Okay, hvad end der passer dig bedst. Hvem opretter? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://middleearth.danskforum.net
Gæst
Gæst




Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 11:25 pm

jeg kan godt lave Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Halv-Elver søger relationer :D  Empty
IndlægEmne: Sv: Halv-Elver søger relationer :D    Halv-Elver søger relationer :D  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Halv-Elver søger relationer :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søger da! :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Middleearth :: Brugerhjørnet :: Emnesøgning-
Gå til: